5 april 2012

[Tävlingen avslutad!] Glad påsk - vinn presentkort!


Jag pyntar inte så mycket denna påsk - men investerade i år
i 24 Fabergé Påskägg i plåt. Stilrent men samtidigt lite påskigt i vit
IKEA PS Stockholm skål i vardagsrummet.
I köket har jag dem i glasburkar och skålar.

Hitta påskägg och vinn presentkort! Se under nästa bild!Tävlingen är avslutad!


Tävlingen är nu avslutad!
Delta i Stora Påskjakten genom att surfa runt på www.uttaget.se
- Lampor och belysning på nätet - och leta efter blommiga påskägg.
Äggen innehåller presentkort!

Min ledtråd till ett av de gömda äggen:
En lampa som heter som Danmarks huvudstad...
(sök efter lampan via sökfunktionen på sidan ;)

Läs mer om tävlingen på www.uttaget.se/aggjakt




Framöver blir det mer fart här på bloggen! Jag har jobbat heltid
samtidigt som jag studerat på universitet på deltid.

Det har tagit en hel del energi - men nu jobbar
jag "bara" så nu blir det mer tid och inspiration för denna blogg! :)

6 kommentarer :

  1. Hej,

    Vilken kul tävling. Jag har skickat in men är nog inte först... En fråga: varifrån är de snygga plåtäggen?

    //JenniP

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jenni - jag håller tummarna för dig i tävlingen! :)

      Äggen är inte nya för i år så de kan vara lite svåra att få tag på. Priserna varierar även mellan 59-109 kr.

      På www.prylhyllan.se finns ägg. Kahls kaffehandel kan ha kvar från tidigare år.

      Radera
  2. Ooh, kanon! Tävling! Me like!

    Jättefina påskägg måste jag även säga! Ska också kika in på prylhyllan.se nu direkt.

    SvaraRadera
  3. Ok, tackar för svaret. Superfina, hoppas jag kan hitta något flerpack till bra pris.

    //JenniP

    SvaraRadera
  4. Hittade 9 av motiven på en obskyr engelsk sida, där frakten kostade mer än äggen... var hittade du dina? Antar att du inte köpte 24 stycken till fullpris. :)

    //JenniP

    SvaraRadera
  5. PS... Jag vann presentkort på 100:-. DS

    SvaraRadera